неділю, 11 жовтня 2015 р.

Пост здав, пост прийняв :)

Більш ніж отримувати подарунки я люблю їх робити. Думаю що даруватися повинно те, що сама була б рада мати :) В цьому випадку між словами "подарувала" і "отримала подарунок" стоїть от такий знак  "=", бо дуже зраділа відкривши коробочку від нашої Леночки. Дякую, дякую, дякую!!!!! Вибачаюсь за нефайні фото, робила як робила, нижче поясню чому :) та й хотілося якнайшвидше розкласти все по місцях. цвяшок програми це чохол для сонячних окулярів - мої вже там:) відрізи аїди з люрексом (це для Нового року) та дмсішного льону молочного кольору, теж вже знаю що на ньому буде шитися. Купка шармиків, ниточки мадейри серед яких мій улюблений мультик, до речі такого кольору я ще не маю, формочки для мафінів, та косметика (мильце кремчик для рук, шампунь та гель) Коротше я за-до-во-ле-на. Все моє і все потрібно! :):):) Й дуже дякую Аллі як організатору цього сюрпризу!!!





Тепер покажу який подаруночок відправила я :) 

Давно вже поклала я око на шаль "Чайка" Shaelyn by Leila Raabe , а тут така нагода, пішла купувати ниточки і так сподобалась мені біла альпака, та й смак на кольори у всіх різні, а білий пасує до всього:) (за допомогу в описі дякую  Алочці Alunya) ну і додала усіляких рукодільних дрібничок  - маю надію що все сподобається! Чекаю не дочекаюся отримання подарунка!


Ще не все :) поділюся радістю - сьогодні вночі в нас народилися чудові цуценята, чотири дівчинки і два хлопчики і тому я сьогодні ще той зомбі :) Всіх люблю, цьом-цьом!!!!

36 коментарів:

  1. Смотрю и думаю.. У одних это - фото, у других - рукоделие, у третьих еще что-то.. Как это здорово вообще, когда есть увлечение)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Абсолютно согласна - хобби это то,что позволяет отвлечься, оттолкнуться и лететь:)

      Видалити
  2. Ксюшик, вітаю тебе з цеценятками!!!!! Хай ростуть здоровими та швидко знайдут чудових господарів! :) А з тебе багато їх фото, та розповідь про життя-буття :)
    Вітаю з гарним подаруночком! Що даруєш, те й отримуєш, закон життя :) Дуже рада за тебе! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую:) Манюні до неможливості гарненьки, пищать і пахнуть молочком:)

      Видалити
  3. Гарні подарунки!Ті, які подаровані,і ті, які отримані)
    Вітання з поповненням))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, дарувати приємніше :) але я завжди нервую - чи сподобається.....

      Видалити
  4. Ксюша, поздравляю с подарками!!!!
    И с пополнением!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Ирочка, пополнение столько времени забирает, делаю только минимум по дому, но сколько же любви приносят эти комочки:)

      Видалити
  5. Ксана, вітаю з малечою!!! та з подарунками! Сама люблю більш дарувати, ніж отримувати ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Столько событий чудесных! Оксанка, радуюсь вместе с тобой!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо!!! Ох да, событий много и главное все радостные!

      Видалити
  7. все.. моє серце розбите... я спала і бачила оцей чохольчик на окуляри................. Вітаю!!!! ти везунчик!! і вітаю з поповненням!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, дякую! Але тепер ми знаємо що дарувати тобі при нагоді:)

      Видалити
  8. цікаво.. до кого поїде прекрасна шаль... ех...)))) вже не терпиться дізнатися

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сама сиджу як на голках...з 9-го лежитьу відділенні і ще не забране :(

      Видалити
  9. Щеночки, это такая красота и Столько заботы! Мои ноют постоянно, что хотят щеночка:) Я очень рада, что все понравилось. Маяк, мой любимый, вышила его еще в июле , есть даже фотки на море, покажу. А вот собрать, чего-то намучилась с фермуаром (два раза перешивала) и не делился он на равные части... Я надеюсь все подойдет и пригодится :) А кексики можно применять не только для выпечки, очень здорово смотрятся как игрушки на елке:) вот такие вышивала: http://cross-stitch-anele.blogspot.com/2014/01/blog-post_3.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Это такие комочки любви, селятся в сердце навсегда :) Собака это куча позитива + такая же куча проблем (гулять, ухаживать, уделять внимание и т.д.)
      Все подошло и пригодится, все очень нравится - спасибо огромное! Посмотрела кексики - так здорово! Только эти формочки жаль пускать на игрушки - возьму бумажные, а эти по назначению :)

      Видалити
  10. Які прекрасні подаруночки - і ті, які ти створила, і ті, які ти отримала! Просто мрія і захват! Дуже подобаються :) Хтось щасливий отримає таку чудову шаль :)
    І вітаю з поповненням )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Отримані подарунки ну дуже до душі:) Всі вже знайшли своє місце та призначення.

      Видалити
  11. Вітаю з таким чудовим душевним подаруночком і з малечею вітаю)))) Стільки щастя, це просто неймовірно і класно. Хай тобі так щастить постійно))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Ната! Малеча зараз це безсонні ночі, ще мабуть з тиждень, а ось потім насолода за ними споглядати, на їхні витівки та ігри.

      Видалити
  12. Ксаночко, щиро дякую за бомбезні подарунки!!! пізно отримала, бо не було ніяких повідомлень з пошти, але зараз уже пускаю слинки над скарбами, що ти прислала! це просто неймовірна шаль і шикарна українська пряжа (я якраз частіше в'яжу з бавовняної! як ти знала?) дуже красива рамочка - люблю такі штуки! такі гарнюні тканинки завжди в тему, а прикраси обожнюю - морських якраз було в мене мало) крім того, бляшаночки - ще одна моя пристрасть! органайзер для ниток дуже мені потрібен, а набір такий красивий, що я, можливо, все-таки повернуся до вишивки!) дякую!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну що - я танцюю і співаю і стрибаю до стелі від радості що подаруночки до смаку! Бо дуже нервувала - чекала реакцію - чи сподобаються? Коли дізналася кому йде мій сюрприз - збігала до магазину та докупила набори тканюшок і коробочку. Я теж люблю такі ємності :) і купую при нагоді різні-різні. Головне не забути що де і в яку поклала :):):)

      Видалити
  13. Я ніколи не думав, що буду мати право на отримання позики, яку мені надали співробітник Педро та його кредитна компанія, яка була дуже гладкою та прозорою в кожній розмові, яку ми проводимо під час процесу позики, я ще раз подякую йому та його кредитній організації за роботу молодець, запропонувавши мені позику в розмірі 22 мільйони євро з низькою ставкою 2 річних доходів, вони є справжньою компанією з реєстром позик на простих умовах. зв’яжіться з кредитною компанією через pedroloanss@gmail.com WhatsApp: + 1-8632310632.

    ВідповістиВидалити