середу, 8 квітня 2015 р.

Чарівний чайничок і Маша


Маленьке мишенятко було дуже цікаве і не менш сміливе. Тому незважаючи на усі мамині застороги, дочекавшись коли вона піде у гості до своєї подруги, а татка не можна буде відірвати від недільної газети ще години зо дві, вилізла з підпідлоги  і почала гуляти з цікавістю озиратися і розглядати людську домівку. Так, там все було дуже й дуже велике, таке незвичне і яскраве. Батько Миш і мама Миша робили великі очі, коли страхали маленьку Машу і забороняли навіть носика потикати з їхної хатки - а страшно чомусь зовсім не було.
Для неї це була захоплююча подорож і тут  її носик уловив запах їжі. Машуня зрозуміла що часу пройшло дуже багато і вона встигла зголодніти. Швиденько  видершись на величезне крісло, потім на стіл, не стямилася як зубки вгризлись в шматочок смачнющого сиру. І тут почула Маша сміх, підвівши очі побачила дівчинку яка саме пила чай з тим самим бутербродом від якого манюня вже відгризла шматочок......
Не буду розповідати як пройшло їхнє знайомство - скажу тільки що в них була найспрвжнісінька  дружба і жили вони довго та щасливо :)




***********************************************************************************************************************

Моя люба мишка Машка (яка спочатку була Філіпом, бо купляла її як хлопчика). Мені було 12 років і якось вертаючись з подругою після тренування я угледіла бабусю з маленькою банкою в якій сиділа напівскручена нещасна тваринка. Не пам"ятаю за скільки ми її купили, але добре пам"ятаю страх з яким я прийшла додому стискаючи цю банку в руках, бо мені було заборонено тримати будь яку живність. Я була татовою доцею, тому зразу пішла до тата (там було більше шансів) вже вмиваючись слізьми і скиглила до того часу, допоки він не згодився залишити мишу. А на слідуючий день ми поїхали купувати їй домівку. Тато прийняв Машу відразу і навіть загравав з нею коли приходив з роботи, а мама робила вигляд що її не існує але нишком підгодовувала  чимось смачненьким. Як же я Машку любила і навіть жахливий рожевий хвіст не був перешкодою для мого кохання :)
З дитинства я обожнюю італійського художника-ілюстратора Тоні Вульфа (Antonio Lupatelli). Його малюнки я можу роздивлятися годинами. Я навіть перемальовувала звіриків   притискаючи листочки книжок до скла :)



Побачивши дизайн від Bothy Threads "Teapot Mouse", я згадала і Машку мою подружку, і чарівний світ казок - сказала собі - "Мені конче потрібний цей набір", знайшла його в одному-єдному магазині "Аграфка", дочекалася зарплатні (дуже хвилювалася щоб його не перехопили) і викупила його. Чоловік не зрозумів як така "фігня" може так дорого коштувати :):):)
Канва поміняна на лінду 28. Ах, які ниточки в наборі, а який органайзер - мрія:) майже Пако :) Дуже легка, чітка і гарна схема. Оформлено в дерев"яний білий багет.
Ну а тепер прошу - мій "Чарівний чайничок".
Bothy Threads  Teapot Mouse

Bothy Threads  Teapot Mouse

Bothy Threads Teapot Mouse

А я коли вишивала на душі мені було так легко, сонячно і безтурботно, як буває тільки в дитинстві!!!

                                                                                               

28 коментарів:

  1. Яка чудова історія про мишку!
    А вишивка пречудесна)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Маша, дякую. Це мій чарівний чайничок зі спогадами з дитинства :)

      Видалити
  2. Я теж на одному подиху прочитала історію про Машу) А від вишивки геть слів забракло - дуже мила картина!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Мені приємно було згадати і поділитися відчуттями :) Ну а тепер в мене буде вишита Маша :):):)

      Видалити
  3. які ці дизайни чудові)) я кексик вишивала- то на одному подиху, теж- по-дитячому весело було)) а мишка- просто симпатюлька) ну і фотки- створюють настрій)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вони легкі і радісні, вишиваються на "ура".
      Чоловік забирав з майстерні - каже я за мишею, а йому - не віддамо, самим така треба . Я думаю - чи загравали з ним, чи дійсно сподобалась? :):):)

      Видалити
  4. Чудова вишивка! А коли ще це пов'язано з дитинсвом - це особливі відчуття...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Тася! О, дитинство - мені туди хоча б на пару днів повернутись, як було классно, ні про що голова не болить, ні що не турбує.....

      Видалити
  5. какой милый и яркий дизайн! красиво получилось!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Катя!
      Яркий, хотя когда достала нитки - не показался таковым, спокойные цвета, а в вышивке получилось насыщено:) А тут у меня еще и чашка похожая по рисунку оказалось есть :)

      Видалити
  6. Зачиталась... Как здорово, что в нашем сердце живут такие чудесные воспоминания. Вышивка веселая и задорная.
    Очень гармоничное оформление!
    Спасибо за эмоции!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Ириша! У меня было счастливое детство и я его вспоминаю с таким щемлением в сердце и одновременно радостью. И все чаще смотрю на фото когда я была маленькая:)
      С оформлением намучалась в багетке и в итоге не то что хотела.

      Видалити
  7. Які яскраві фарби! Дуже красиво вийшло :)
    Зі святом Пасхи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, мені приємно! Я думаю що це не останній дизайн цієї фірми - такі вони дитячо-позитивні:)
      І я з поздоровляю з Великоднем!!!

      Видалити
  8. Сколько мышек в посте))). Где, если не секрет, нашли такой набор?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мышки наше фсе :) Покупала здесь - http://www.agrafka.com.ua/vyrobnyky/bothy-threads.html там вторая мышка появилась - хочу не могу :)

      Видалити