четвер, 20 серпня 2015 р.

Сердешний віночок для мамуні :)

Вітаю дівчата. Ось і літо добігає до кінця, а наче тільки-тільки почалося... З усіх сил хапаємо його за хвіст :) ще є час насолодитися теплими днями.
Сьогодні принесла роботу яку давно вже подарувала, фото робила нашвидкоруч, навіть додому не заносила - з багетки відразу поїхала до мами.
вышивка цветы
Дизайн Helene Le Berre з журналу Point de Croinx. Вишивався цей квітковий віночок дуже легко, абсолютно без якихось проблем. Тканина кольору персик, 30 каунт, українського виробника, ниточки ДМС по ключу. Дерев"яний багет, рожево-бузкового кольору.

Занесла з вибаченнями, так як хотіла встигнути до дня матері, а затримала подарунок аж на 3 неділі, але мама була в захваті навіть трошки сльозу пустила :) Мамуня в мене найкраща подруга. Десь років до 20 я цього не розуміла, вона мене доводила до сказу. Зараз навіть соромно згадувати....:( Мабуть мудрості та розуму до цього віку я не мала. Є в мене одна історія з якої все змінилося...
Helene Le Berre

Перший раз заміж я вийшла в 18 років. Чекала хлопця з армїї - дочекалася й швиденько одружилися. Батьки вмовляли не робити такого необдуманого вчинку але мені чогось припекло та й піздно вже було, заява подана і вони були поставлені перед фактом. Весілля було гучне та велике. А через 6 місяців я зрозуміла що це зовсім не та людина з якою я хочу провести усе своє життя. І я повернулася до батьків. Що вони пережили від свекрухи - навіть згадувати важко. Бруд лився аж занадто. Я відчувала таку провину перед ними, побачення просила але ж словами не стерти усю гидоту. Перевелася на заочку і пішла на роботу. І ось там зустріла свого другого чоловіка :) В мене  був найсправжнісінький службовий роман. Але все сталося дуже швидко і тоді тато вперся рогом і чути нічого не хотів про кохання і тд.. Привозив, забирав і контролював кожну мою хвилину. Я страждала і хитрувала і все рівно вишукувала  час для зустрічей. І якось вночі я почула як батьки сперечалися, мама вмовляла дати мені самій вирішувати як жити, а тато кричав що не дасть загубити мені своє життя, бо я ще дуже мала і ну зовсім нічого не тямлю. І тут мама в серцях сказала - Дивися, вона може і послухається тебе, може ти прав і все буде добре. А якщо ні? Якщо це справжнє почуття - і вона тебе ніколи потім не пробачить за це втручання? Хай обирає свою долю сама. Тато відступив, охолонув. Я познайомила батьків і він їм дуже сподобався :) Ми тихесенько розписалися. Через кілька років в нас народився син і я дуже вдячна мамі за усю її любов, мудрість і віру в мене.
вышитые цветы


Point de Croinx


Люблю тебе мамочка усім серцем з такою силою на яку тільки спроможна!


38 коментарів:

  1. Оксана, дякую за таку гарну розповідь :)
    Робота дуже гарна, та оформлення гармонійне :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алла, дякую тобі!:) Віночок вийшов ніжнюська :)

      Видалити
    2. Чарівна вишивка))
      І розповідь така щира... Мабудь у всіх у певному віці виникають непорозуміння з батьками. Добре, що з віком ми хоч трохи розумнішаємо))

      Видалити
    3. Дякую Лідіє! Та дай Боже щоб розум приходив раніше :)

      Видалити
  2. Як зворушливо...Мамі міцного здоров'я та довгих, щасливих років життя, щоб ділилася своєю мудрістю вже з онуками.
    Вишивка сподабалася мені надзвичайно, така тендітна, вишукана!
    А можна поцікавитися, хто виробник тканини і де її можна придбати?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :) За побажання - окреме мерсі!

      Купувала на Петрівці в магазинчику для рукоділля, зараз її не привозять, але дівчата записали мій тел. і як тільки вона з"явиться зателефонують. Мені вона довподоби. В міру м"яка але ниточки тримає. В мене є ще клаптик десь 25*30 , напиши мені свою адресу ( ksuhka4@i.ua ) вишлю тобі - спробуєш :)

      Видалити
    2. Оксанко, дякую, але не турбуйся, бачу, що тканина класна. От коли тобі повідомлять про її наявність, маякни і мені.

      Видалити
  3. Дуже гарний віночок :) квіточки як живі) Ксана, дякую за повчальну життєву історію ,) бажаю вам миру та кохання ,)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олено, дякую велике! Так цікаво було шити , бо усі квіточки різні, не повторювалися і вишилося дуже легко! І Вам бажаю тільки найкращого!

      Видалити
  4. какая история любви ))) счастья вам!!!!
    веночек просто замечательный!!!
    я сама чуть не вышла замуж в 18 лет. в последний момент передумала. за 3 недели до свадьбы, приняв, что он псих. и очень этому рада. А вот родители никогда не вмешивались. и зря, им стоило бы. а то если б не передумала, так бы и вышла замуж за слегка не адекватного человека.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, спасибо! Ох уж эти девченки 18-ти летние :)
      Но хорошо что вовремя одумалась и не совершила ошибку. Потому что я после своей до сих пор мучаюсь - ведь той стороне тоже пришлось не сладко, а человек то очень хороший, просто не мой :(

      Видалити
  5. Оксаночка, веночек сама нежность и очарование! Изысканный подарок для самой главной и верной подруги на свете!
    Мама всегда поймет, всегда простит и всегда поддержит! Она же мама)))))
    Счастья тебе и твоим близким!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Ира! Мама - родной человечек! Сколько она мне прощала и прощает - наверное такими могут быть только мамы :)
      И тебе Ирочка только самого наилучшего!

      Видалити
  6. Трогательный, нежный подарок для самой-самой.. Чувствуется, что сделан с душой. Конечно, маме было очень приятно его получить)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Наташа! Мама была очень рада, а главное для нее это было полной неожиданностью и ее глаза в этот момент....

      Видалити
  7. Дуже ніжна вишивка, зворушлива історія.
    Шануймо наших батьків

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Надія! Яке гарне у Вас ім"я!
      Цілком згодна, шануймо, бережімо та любимо!

      Видалити
  8. Не смотря на большое количество бэка, вышивка выглядит лёгкой и нежной! Красиво! Мама молодец ! Здоровья ей и долгих лет жизни!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Валентина! И шился этот венок очень легко, я правда бек делала сразу. А то лежит у меня 75% гавани Майка Пауэла и локти себе кусаю что сразу бек не делала....
      За пожелание маме - от души благодарю!!!

      Видалити
    2. ну что делать?) набирайся терпения и сделай его, это бэк!)

      Видалити
  9. Работа от души, очень милая и красивая. Спасибо, за откровение. Мамы, они такие. Береги ее

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже ніжна вишивка! Вишита з любов'ю, це відчувається!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Вишивала на одному подиху і дійсно тільки з добрими думками!

      Видалити
  11. ви завжди так гарно пишете, душевно) дякую!
    ваша мама молодець! здоров"я їй!
    і ще дякую за натхнення, вишивка розкішна)

    ВідповістиВидалити
  12. Очень красивый веночек�� А можно узнать поподробнее из какого именно журнала взята вышивка?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Журнальчик за декабрь 2012 г, в сети гуляет перенабор, по журнальной схемке вышивать сложно :)

      Видалити
  13. Я ніколи не думав, що буду мати право на отримання позики, яку мені надали співробітник Педро та його кредитна компанія, яка була дуже гладкою та прозорою в кожній розмові, яку ми проводимо під час процесу позики, я ще раз подякую йому та його кредитній організації за роботу молодець, запропонувавши мені позику в розмірі 22 мільйони євро з низькою ставкою 2 річних доходів, вони є справжньою компанією з реєстром позик на простих умовах. зв’яжіться з кредитною компанією через pedroloanss@gmail.com WhatsApp: + 1-8632310632.

    ВідповістиВидалити