понеділок, 8 червня 2015 р.

Запрошую на чай!

З добрим ранком! А що ви п"єте вранці - чай чи каву? Я взагалі то тільки каву, але бувають виключення (виключення то тоді, коли кава закінчилася :):):) А пити чай це наша сімейна вечірня  традиція, усі вертаються додому у різний час, вечеряють, а от чай сідаємо пити усі разом.
вышивка бисер



Дуже люблю дизайни Mill Hill. Ця робота перша, котра вишита набором, але й тут я замінила перфорацію на тканину. Не змогла шити по картону... А так дуже задоволена вишивкою - яскрава і затишна. Поповнює мою колекцію вишитих чашок.



Милл Хилл

бисер Милл Хилл

вышивка чашка

нитки и бисер


Чаю я за останні дві неділі обпилася аж занадто, бо захворіла. Дзвонить подруга й каже - Шось мені поганенько, ледве йду з роботи, а мої усі на дачі... Я їй - Заходь, полікую, зараза до зарази не причепиться:) Ага, або той вірус ще та зараза, або я себе переоцінила:) Вже усе добре, тільки на роботі ніхто звітів за мене не робив і от тепер я раба цифр, колонок і телефону :)  

І наостанок - літні квіти які заполонили ароматами усе навкруги

Гарного вам настрою і легкого тиждня!!!


32 коментарі:

  1. Я теж по каві), але і чай в таких самих випадках можу пити)
    Гарна картинка та оформлення! А я от у 2011 почала вишивати маску карнавальну від Mill Hill, і шось процес не пішов... Чекаю, коли доросту до нього ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт кавоманам! Дякую!
      В мене МХ шиється або запоєм, або у два, три етапи. Це може розтягуватися на роки :)
      А маска від МХ чудова - яскрава і святкова, обов"язково має бути дошита!!!

      Видалити
  2. Оксана, дуже гарна робота! Тай оформлення дуже їй личить :)
    Не хворій! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Алло!
      Оформлення підбирала щоб пасувало і до кавових чашок, теж мілл хіловських. Але чашки будуть одягатися трошки згодом :) Оцей багет дуже мені подобається, вже 2 роботи в такий оформлені але іншого кольору.

      Видалити
    2. А що з бумагою робиш від наборів Мілл Хілл? Надіюсь, не викидаєш? :) Будем мінятись :)

      Видалити
    3. Аллуся - я тобі її і так віддам, можу разом зі схемою та залишками ниточок та бісеру :)

      Видалити
    4. Чудово! Буду вдячна :)

      Видалити
  3. очень яркая и красивая работа!!! люблю эти чашечки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Катя! Моя слабость в вышивке это чашки :) У меня даже есть стена Чашек - уже заполнена наполовину. Ну и мимо этой я пройти не смогла :)

      Видалити
  4. Яка соковита картинка! Така літня!
    Простежується пристрасть до тієї ж гами кольорів, що й на сумці для рукоділля:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я зранку пью склянку гарячої води:) Хоча є прихильницею і кави, і запашного чаю.

      Видалити
    2. Дякую Ната - в тебе око митця, все помічаєш!
      Я коли відвідувала школу правильного харчування, там казали - прокинулася, випила склянку теплої води і тільки потім вмиватися. Так що ти все робиш по науці!

      Видалити
    3. Як цікаво! Школа правильного харчування!!!! :)

      Видалити
  5. очаровательная работа! я уже месяц вообще без кофе. жду покупки кофеварки. пью зеленый с жасмином.
    а цветочки... так скучаю по Киеву....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Юля! Как же так - без кофе? А по "польски"? Это когда заварной кофе накрывают блюдцем и ждут пока заварится :):):):):)
      Я много времени раньше проводила в разъездах (сейчас уже намного меньше), и всегда так скучала - до слез.

      Видалити
    2. о! впервые слышу "по польски". Спасибо.
      (хотя кофеварочка уже заняла свое почетное место!!!!)

      Видалити
  6. Каву, каву і ще раз каву ))) Коли кава закінчується, в мене є "смачний цикорій" (не сміятись!). Чай дуже зрідка, коли відчуваю, що кров просто на очах стає кольору кави з молоком ))

    Чудова вишивка! Навіть не уявляю, навіщо у наборі був картон, коли вона йде у рамочку все одно. Тільки нерви псувати страхом зіпсувати.

    І не хворій нам більше :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Кава наше фсе? А що за цикорій? В мене його мама п"є - ні один не сподобався, а в тебе який? Може і мені він піде? Бо він здається дуже корисний????
      Дякую, в цьому перфорованому картоні я зразу зробила дірку :( А на аіді - красота!
      Сама більше не хочу - думала поваляюсь, пошию - та де там.....

      Видалити
    2. І мені не надто подобається, просто організм вимагає густої гіркої чорної рідини - і він її отримує, поки його хазяйка зранку за кавою не пострибає :)

      Пошити у такому стані можна, якщо любиш пороти - перевірено!

      Видалити
    3. Я ховаю по кухні в маленьких баночках зернята кави. І якщо забуваю купити - опа, заначка!
      Дівчата казали що є французький, так от він дуже непоганий /як на цикорій /
      Ні пороти не люблю. Якось навіть викинула вишивку і почала на новому клапті, бо пороти було ну дуже багато. Зате пов 'язала і половину потім розпустила :/

      Видалити
    4. Заначка - це вихід, але коли сила є, воля є, а сили волі немає, то буде три заначки - тричі полінуюсь їх поповнити і все скінчиться цикорієм )))
      Пошукаю французський, аж цікаво стало!

      Плетене розпускати - то ж забава, не робота ))) От МТСА пороти - це треба натхнення багато!

      Видалити
  7. Дуже гарна робота! Яскраві літні барви!!

    ВідповістиВидалити